Ervaringsonderzoek
SAVE Jeugdbescherming wil graag leren van ervaringen. Wij willen weten hoe kinderen, jongeren en gezinnen die we ondersteunen onze dienstverlening hebben ervaren. We vragen hen daarom enkele vragen te beantwoorden.
Wanneer krijg je de vragenlijst?
Als wij onze dienstverlening afsluiten, krijg je een brief met een QR-code. Scan de QR-code met je telefoon, dan kom je bij de vragenlijst. Klik vervolgens op de link om de vragen in te vullen.
Wat doen we met de antwoorden?
De antwoorden die je geeft zijn helemaal anoniem. Wij weten niet wie de vragenlijst heeft ingevuld; er worden geen persoonlijke gegevens opgeslagen, ook niet je IP-adres. Als je namen of andere persoonlijke gegevens invult bij de open vragen, worden deze verwijderd voordat we de antwoorden verwerken.
Omdat de antwoorden anoniem zijn, nemen we geen contact met je op na de vragenlijst. Als je ontevreden bent en erover wilt praten, kun je onze klachtenregeling gebruiken. Meer informatie hierover vind je hier.
We gebruiken de antwoorden om te ontdekken wat er wel en niet goed gaat, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Elk jaar maken we een verslag van de resultaten en publiceren dat op onze website.
Jouw antwoorden helpen ons om de dienstverlening van SAVE Jeugdbescherming te verbeteren en daarmee help je ook anderen!